• Login
  • سبد خرید 0

02166121416

فروشگاه اورجینال لند   /   محصولات   /   قلعه بادی حفاظ دار کودک اینتکس
قلعه بادی حفاظ دار کودک اینتکس

قلعه بادی حفاظ دار کودک اینتکس

0 از 0 رای
برند : اینتکس
کدکالا : 48473 intex
ابعاد کالا : 117 * 117 * 117
*** این قلعه بادی کودک بسیار نرم و راحت میباشد و شما میتوانید کودک خود را درون آن بگذارید و خودتان به کارهای شخصی روزانه بپردازید. شما میتوانید از این قلعه بادی کودک اینتکس به عنوان گهواره نیز استفاده کنید و به دلیل دیواره بادی شفاف ، کودک شما به طور کامل درون آن محصور میباشد و امنیت کامل برای آنها برقرار است.

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

  • توضیحات:

    قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس یک محصول بسیار امن و کاربردی برای کودکان و نوزادان پرتحرک و پرفعالیت میباشد.
    فروشگاه اینترنتی اورجینال اینتکس فروشنده مستقیم و بی واسطه قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس و دیگر انواع قلعه های بادی :
    توضیحات : این قلعه بادی کودک بسیار نرم و راحت میباشد و شما میتوانید کودک خود را درون آن بگذارید و خودتان به کارهای شخصی روزانه بپردازید.
    شما میتوانید از این قلعه بادی کودک اینتکس به عنوان گهواره نیز استفاده کنید و به دلیل دیواره بادی شفاف ، کودک شما به طور کامل درون آن محصور میباشد و امنیت کامل برای آنها برقرار است.
    قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس مناسب سنین کودک و نوجوان میباشد و شما میتوانید دیگر اسباب بازی های فرزند خود را درون آن بگذارید و کودک خود را مشغول بازی و تفریحات سالم کنید.
    جنس محصول : جنس بدنه این قلعه بادی مربع اینتکس از PVC طرح چرم میباشد که کاملا آنتی باکتریال و ضد حساسیت پوستی میباشد.
    جنس دیواره این قلعه بادی نیز از PVC شفاف میباشد که کودک شما هنگام نشستن درون این قلعه بادی اینتکس می‌تواند محیط اطراف را ببیند و تفریح هیجان انگیزی را داشته باشد.
    لوازم جانبی و امکانات : این قلعه بادی اینتکس دارای ۴ اسباب بازی بادی میباشد که از سقف آن آویزان میباشد و کودک شما می‌تواند درون این قلعه بادی با آنها بازی کند.
    این قلعه بادی مربع شکل اینتکس دارای برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما میباشد.
    شما میتوانید محصول بادی خود را پس از آسیب دیدگی ، توسط برچسب تعمیرات ، تعمیر کنید تا دوباره قابل استفاده باشد.
    راه اندازی : این قلعه بادی حفاظ دار کودک توسط پمپ باد برقی اینتکس و پمپ باد دستی اینتکس در کمترین مدت زمان راه اندازی و پر از باد میشود.
    قلعه بادی کودک خود را بر روی یک سطح تمیز پهن کنید و دهانه شیلنگ پمپ باد را درون پیستونک های باد آن سفت کنید و اجازه دهید تمام ابعاد و قسمت های آن پر از باد شود و بعد از آن آماده بازی و تفریح میباشد.
    محصولات مشابه : محصولات مشابه قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس در پایین صفحه و در قسمت محصولات مشابه به نمایش در آمده اند‌ که شما میتوانید از دیگر انواع قلعه های بادی دیدن فرمایید یا در صورت نیاز خرید کنید.
    برای استعلام از قیمت قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس و خرید قلعه بادی کودک حفاظ دار اینتکس میتوانید به دسته بندی قلعه های بادی مراجعه کنید.
    درباره اینتکس : برای اطلاعات بیشتر درباره شرکت اینتکس بر روی کلمه درباره اینتکس کلیک کنید.
    باتشکر شرکت اورجینال اینتکس نمایندگی جامپینگ های بادی اینتکس

برچسب ها

لوازم جانبی

لوازم جانبی

Related Products

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

Related Products